Dobře provedená analýza a identifikace vzdělávacích potřeb je prvním a nezbytným krokem k úspěšné realizaci firemního vzdělávání.
V praxi se jedná o soubor technik a metod, pomocí kterých spolu s Vámi (se zadavatelem) zjišťujeme reálné vzdělávací potřeby jednotlivců a pracovních skupin.
Při analýze nás hlavně zajímá, co je cílem a co chcete změnit.
Mezi metody patří například development centrum, rozhovory s účastníky, elektronický dotazník, atd.
Pokud jsou znalosti ve skupině účastníků různorodé, přistupujeme často ke sjednocení znalostí formou e-learningu, kde si zaměstnanci zopakují a doplní nezbytné znalosti. Tím dojde k maximální efektivitě při samotné vzdělávací akci a efektivně vynaložených Vašich finančních prostředků
Máme společný cíl - dosáhnout Vámi požadované změny pomocí vzdělávání.
Chcete kvalitní analýzu vzdělávacích potřeb? Kontaktujte nás.