Cíl:
Seminář je komplexním průřezem nákupním procesem, jeho obsahem a činostmi.
Délka trvání: 2 dny.
Obsah:
- Firemní procesy a činnosti,které ovlivňují výsledek procesu nákupu
- Ovlivňování průběhu a výsledeku procesu nákupu
- Role a úlohy jednotlivých firemních profesí v procesu nákupu
- Nastavení vztahu mezi oddělením nákupu a jeho interními klienty
- Management nákupního požadavku a jeho vliv na kvalitu nákupního rozhodnutí
- Efektivní výběr a kvalifikace dodavatelů
- Způsoby rozhodování o výběru dodavatele a jejich dopady na firmu i dodavatelský trh
- Elektronizace nákupního procesu jako prostředek k dosažení vyšší transparentnosti a efektivity
- Možnosti a způsoby organizace nákupu ve firmě
- Nastavení vztahů s ostatními úvary
Navazující semináře
- Úspory v nákupu
- Rizika spojená s nákupem
- Strategie a strategické nástroje v nákupu