Cíl:
Motivační seminář je zaměřen na definici moderní role nákupce ve firmě jako plnohodnotné profese. Ukazuje, že nákupce je plnohodnotná náročná profese a jak si s ní poradit.
Rozsah trvání: 1 den
Obsah
- Hlavní úkol nákupce
- Vnímání profese nákupce - jak ji vidím já a jak ji vidí ostatní ve firmě
- Využití moderních metod a nástrojů
- Mimořádné nároky na loajalitu u nákupce
- Způsoby jednání a komunikace s ostatními partnery ve firmě
- Co je v nákupu ještě morální, co je v nákupu fér a co je již za hranou?
- Míra obětování se pro úspěch nákupu, následky
- Moje role v nákupu - stratég, administrátor, lídr
- Optimální osobnostní profil nákupce
- Úspěšná prezentace výsledků práce - nenechte si "ukrást" zásluhy
- Získání respektu ostatních partnerů ve firmě
Navazující semináře
- Firemní nákup jednoduše a srozumitelně