Porozumět principům vzniku loajality a sounáležitosti v organizaci. Vztahy založené na těchto principech vyžadují dlouhodobou, cílevědomou a systematickou činnost ze strany vedení organizace. Seminář se také zaměřuje na motivaci zaměstnanců a motivační nástroje, které vedou ke zvyšování loajality zaměstnanců veřejné správy.
Délka kurzu: 1 den
Obsah
- Vymezení pojmů sounáležitost, loajalita, motivace
- Úloha a cíle vedení organizace při vytváření loajality a pocitu sounáležitosti zaměstnanců k organizaci
- Lidské vztahy v organizaci, vztahy mezi vedením a zaměstnanci, komunikace uvnitř organizace a na pracovišti se zaměřením na veřejnou správu
- Motivační nástroje pro zvyšování loajality, motivace zaměstnanců
- Jak chválit a jak kritizovat
- Nejčastější chyby, kdy se loajalita a sounáležitost ztrácí a jak se jim efektivně vyhnout
- Řešení problémů z praxe účastníků
- Příklady z praxe
- Diskuze
- tvorba akčních plánů účastníků
- individuální zpětná vazba
- doporučený postup pro další rozvoj
- delegování pro zaměstnance veřejné správy
- hodnocení zaměstnanců ve veřejné správě
- motivace zaměstnanců pro zaměstnance veřejné správy