Tento kurz je možné absolvovat také v anglickém jazyce.
Cíl
Naučit účastníky lépe vnímat a rozpoznávat potřeby zákazníků a způsoby jak je motivovat, zaujmout, pečovat o ně a zároveň si vytvořit optimální vztahy
Délka kurzu: 1 den
Obsah
- Brainstorming předností a jedinečností prodávaných produktů, jeho vyhodnocení
- Příprava na obchodní jednání
- Psychické vyladění
- Fáze obchodního jednání
- Procvičování vedení obchodních rozhovorů
- Metoda SPIN
- Zvládání námitek, praktický nácvik vhodné argumentace
- Prezentace užitku, práce s referencemi
- Úloha ceny, slevy, motivace zákazníka
- Budování vztahu se zákazníkem
- Předběžné uzavření a uzavření obchodu
- Hra zaměřená na praktický nácvik kladení vhodných otázek při prodeji
- Modelové situace při jednání s jednotlivými typy zákazníků
- doporučené komunikační postupy v prodeji
- souhrn nejčastějších námitek a možností, jak na ně reagovat
- individuální akční plán
- image úspěšného obchodníka
- psychologie prodeje