Zkvalitnit formu i obsah písemné komunikace jak po stránce gramatické a stylistické, tak i po stránce grafické a formální úpravy, aby co nejlépe zpřesňovala, zkvalitňovala a dokumentovala výměnu informací, a zároveň se podílela na zvýraznění image odesílatele.
Délka trvání: 1 den
Obsah
- Zákaznicky orientovaná písemná komunikace v práci zaměstnance veřejné správy
- Úprava jednotlivých písemností včetně e-mailů
- Stylistika v obchodní komunikaci
- Pravopis podle aktuálních pravidel - novinky a aktuální změny v pravidlech českého pravopisu
- Psychologie písemné komunikace - jak komunikovat s externím (dodavatel, odběratel) a interním (zaměstnanec, kolega) zákazníkem
- Řešení problémů z úřední praxe účastníků
Výstup
- doporučení dalšího rozvoje
- individuální akční plán
Navazující kurzy
- efektivní telefonická komunikace pro zaměstnance veřejné správy