Seznámit účastníky s právními aspekty řešení reklamací v praxi.
Délka kurzu: 1 den
Obsah
- Kupní smlouva - srovnání obchodního a občanského zákoníku, spotřebitelské smlouvy a jejich úprava
- Zvláštní ustanovení kupní smlouvy o prodeji zboží v obchodě
- Odpovědnost za vady prodané věci
- Lhůty - počítání běhu lhůt, rozlišení hmotněprávních a procesněprávních lhůt, vše zejména ve vztahu k uplatnění práv z odpovědnosti za vady prodané věci, promlčení a prekluze
- Stručné vysvětlení vztahu práv vyplývajících z odpovědnosti za vady prodané věci a z odpovědnosti za škodu
- Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele - základní pojmy
- Povinnosti při prodeji výrobků a poskytování služeb
- Dozor nad ochranou spotřebitele
- Sdružení spotřebitelů a jiné právnické osoby založené za účelem ochrany spotřebitelů
- Konkrétní dotazy, praktické případy v průběhu výkladu a podle potřeb zákazníka
Výstup
- individuální akční plán
- doporučení dalšího rozvoje
Navazující kurzy
- řešení stížností a reklamací