MEK-IN


/ Služby / Vzdělávání / Veřejná správa / Řešení stížností dle správního řádu

Řešení stížností dle správního řádu


Cíl
Školení naučí účastníky jak správně definovat došlé podání, zda se jedná o stížnost podle správního řádu či se jedná pouze o podnět.

Délka trvání: 1 den

Obsah

  • Podání ve veřejné správě
  • Hlavní druhy podání
  • Základní postupy vyřizování podání
    • stížností podle SŘ
    • stížností a peticí proti ÚSC
    • podnětů podle § 42 správního řádu
    • jiných druhů podání
  • Modelové případy
  • Diskuze

Navazující kurzy:

  • Správní řád

Aktuality

Aktuální informace

27.11.2017
Recept na vánoční punč, který jste mohli na našich zimních outdoorových akcích ochutnat...
01.11.2017
Zažijte zimní teambuildingový program na vlastní kůži
10.10.2017
Innogy bude s námi spolupracovat další tři roky.

Řekli o nás

"Velice kladně hodnotíme jednoznačnou pro zákaznickou orientaci firmy - snahu plně uspokojit požadavky zákazníka, profesionální úroveň celého týmu, jak lektorského tak i organizačního, který zajišťuje komplexní servis - veškerá organizace a administrativa jednotlivých vzdělávacích akcí a vždy řádné plnění závazků a smluvních podmínek."

Naděžda Peřinová, personální manažer ČSAD Havířov

Anketa

Kde jste se dozvěděli o MEK-IN?
  1. vysledek hlasovani18.2%
  2. vysledek hlasovani16.9%
  3. vysledek hlasovani16.4%
  4. vysledek hlasovani16.0%
  5. vysledek hlasovani16.1%
  6. vysledek hlasovani16.4%

Certifikace

Jsme držitelem certifikátu managementu jakosti ISO 9001:2008

Disponujeme akreditacemi u Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT).

Máme udělenou autorizaci o profesní kvalifikaci vydanou Ministerstvem průmyslu a obchodu.

certifikace BELBIN týmové role

BELBIN Akredited User logo

Reference

system image system image
system image system image
system image system image
system image
system image
system image system image
Logo Facebook