MEK-IN


/ Služby / Vzdělávání / Veřejná správa / Řešení stížností dle správního řádu

Řešení stížností dle správního řádu


Cíl
Školení naučí účastníky jak správně definovat došlé podání, zda se jedná o stížnost podle správního řádu či se jedná pouze o podnět.

Délka trvání: 1 den

Obsah

  • Podání ve veřejné správě
  • Hlavní druhy podání
  • Základní postupy vyřizování podání
    • stížností podle SŘ
    • stížností a peticí proti ÚSC
    • podnětů podle § 42 správního řádu
    • jiných druhů podání
  • Modelové případy
  • Diskuze

Navazující kurzy:

  • Správní řád

Aktuality

Aktuální informace

02.01.2017
Spoustu inspirativních zážitků v novém roce přeje MEK-IN tým.
01.09.2016
Podzimní sezóna teambuildingových progamů začala
02.05.2016
Ministerstvo průmyslu a obchodu nám udělilo autorizaci pro profesní kvalifikaci pro obchodní zástupce

Řekli o nás

"Školení zajištěné společností MEK-IN, s.r.o. jsou standardně ve vysoké kvalitě a splňují zadané požadavky. Kladně hodnotíme profesionální a operativní přístup při organizaci vzdělávacího projektu z grantu EU."

Šárka Hradská, vedoucí personálního oddělení TART, s.r.o.

Anketa

Kde jste se dozvěděli o MEK-IN?
  1. vysledek hlasovani18.0%
  2. vysledek hlasovani16.9%
  3. vysledek hlasovani16.4%
  4. vysledek hlasovani16.1%
  5. vysledek hlasovani16.1%
  6. vysledek hlasovani16.5%

Certifikace

Jsme držitelem certifikátu managementu jakosti ISO 9001:2008

Disponujeme akreditacemi u Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT).

Máme udělenou autorizaci o profesní kvalifikaci vydanou Ministerstvem průmyslu a obchodu.

certifikace BELBIN týmové role

BELBIN Akredited User logo

Reference

system image system image
system image system image
system image system image
system image
system image
system image system image
Logo Facebook