Zvýšení efektivity práce zaměstnanců veřejné správy, schopnost rozeznat důležitost a naléhavost jednotlivých úkolů. Účastníci se naučí samostatně řešit složité problémy bez zbytečného stresu.
Délka kurzu: 1 den
Obsah
- Specifika práce zaměstnance veřejné správy a jak ji lépe organizovat
- Úvod do plánování času
- Časový odhad
- Jak stanovit prioritu - posouzení naléhavosti a důležitosti
- Znaky a důsledky špatného řízení času
- Jak využíváme svou pracovní dobu
- Vysoce efektivní činnosti
- Identifikace zlodějů času a eliminace časových ztrát
- Jak efektivně naplánovat čas sobě, případně svému nadřízenému
- Řešení praktických příkladů a problémů z praxe účastníků
- Diskuze k problematice, individuální konzultace
- Priority v plnění svých úkolů
- Konkrétní postupy k organizaci času
- Individuální akční plán
- zvládání konfliktních situací pro zaměstnance veřejné správy
- zvládání stresových situací v práci zaměstnance veřejné správy