Cíl:
Účastníci se dozvědí o roli nákupu v managementu výdajů firmy, optimalizaci nákladů a úspor.
Délka trvání: 2 dny
Obsah
- Role nákupu při hledání a realizaci příležitostí k úsporám ve firmě
- Kde a jak hledají jednotlivé články nákupního procesu možnosti úspor a jak je sladit.
- Rozdíly mezi úsporou vyjednanou, fakturovanou a zaúčtovanou
- Srovnávání úspory s vyvolanými náklady
- Posuzování efektu dosažených úspor v čase
- Moderní nákupní nástroje podporující hledání a realizaci úspor
- Úspory v procesních nákladech vs. úspory v nákupu
- Rozdíl mezi systémovými úsporami a škrty
- Trvalá úspora vs. okamžitá úspora
- Zapojení nákupu do přípravy rozpočtu jako významný zdroj úspor
Navazující semináře
- Kritická místa v procesu nákupu
- Strategie a strategické nástroje v nákupu
- Tvorba plánů nákupu