Seznámit se se všemi možnostmi, které povedou k úspěšné prezentaci Vaší firmy na veletrhu v závislosti na ztvárnění veletržní expozice, propagaci a komunikaci se zákazníky.
Vaše firma získá:
- jasné argumenty proč zařadit do komunikačního mixu právě veletrh a jak se na něj připravit
- větší počet oslovených zákazníků i z řad těch, kteří dříve odcházeli z veletrhu bez zaujetí
- účinnější prezentaci na veletrhu
- zajímavé kontakty, které bude moci Vaše firma efektivně využít
Délka trvání: 1 - 2 dny
Obsah
Marketingová příprava
- Jaký je význam veletržních cílů při tvorbě expozice
- Proč je důležitý corporate design
- Na co nezapomenout při tvorbě kontrolního seznamu aktivit
- Jak vytvořit časový harmonogram přípravy veletrhu
- Jak reálně sestavit rozpočet všech nákladů, prací, činností
Veletržní expozice - jak vytvořit "stánek na míru"
- Co rozumět pod pojmem psychologie stánku
- Jaký použít materiál a jaké jsou typy konstrukčního řešení veletržní expozice
- Jak vytvořit předběžný návrh expozice
- Jak využít barvy, světlo, hudbu k požadovanému sdělení firmy
- Čím vším by měl být veletržní stánek vybaven (technicko-materiální zabezpečení stánku, prezentační technika)
- Jaké exponáty budeme vystavovat a jaké jsou zásady pro jejich umístění
Kdo stánek postaví?
- Zda realizovat vlastními silami nebo najmout firmu zabývající se výstavbou stánků
- Jak vybrat spolehlivou realizační firmu
- Co vše by měla výstavářská firma nabídnout, jaké benefity může poskytovat
- Jak komunikovat s realizátorem expozice a architektem
- Co vše požadovat od pořadatele veletrhu a od svých dodavatelů
- Předání a převzetí expozice, reklamace
Organizace "života stánku"
- Jak sestavit veletržní tým
- Jaké mohou být role jednotlivých pracovníků na expozici
- Jak personál správně proškolit a motivovat s ohledem na jejich odbornost
- Jak zvládat obtížné situace na stánku a vyhnout se chybám
- Jak komunikovat a zaujmout návštěvníky veletrhu, veletržní triky
- Proč vést evidenci a zápisy z jednání
Efektivita účasti na veletrhu
- Jak vyhodnotit funkčnost expozice a efektivitu účasti
- Proč se přihlásit do soutěže hodnotící veletržní expozice
- Jak využít výsledků, které v soutěžích dosáhneme
Výstupy
- doporučení dalšího rozvoje
Navazující kurzy
- příprava společnosti na výstavu