MEK-IN


/ Služby / Vzdělávání / Obchod a nákup / Veletržní expozice

Veletržní expozice


Cíl
Seznámit se se všemi možnostmi, které povedou k úspěšné prezentaci Vaší firmy na veletrhu v závislosti na ztvárnění veletržní expozice, propagaci a komunikaci se zákazníky.

Vaše firma získá:
  • jasné argumenty proč zařadit do komunikačního mixu právě veletrh a jak se na něj připravit
  • větší počet oslovených zákazníků i z řad těch, kteří dříve odcházeli z veletrhu bez zaujetí
  • účinnější prezentaci na veletrhu
  • zajímavé kontakty, které bude moci Vaše firma efektivně využít

Délka trvání: 1 - 2 dny

Obsah

Marketingová příprava

  • Jaký je význam veletržních cílů při tvorbě expozice
  • Proč je důležitý corporate design
  • Na co nezapomenout při tvorbě kontrolního seznamu aktivit
  • Jak vytvořit časový harmonogram přípravy veletrhu
  • Jak reálně sestavit rozpočet všech nákladů, prací, činností

Veletržní expozice - jak vytvořit "stánek na míru"

  • Co rozumět pod pojmem psychologie stánku
  • Jaký použít materiál a jaké jsou typy konstrukčního řešení veletržní expozice
  • Jak vytvořit předběžný návrh expozice
  • Jak využít barvy, světlo, hudbu k požadovanému sdělení firmy
  • Čím vším by měl být veletržní stánek vybaven (technicko-materiální zabezpečení stánku, prezentační technika)
  • Jaké exponáty budeme vystavovat a jaké jsou zásady pro jejich umístění

Kdo stánek postaví?

  • Zda realizovat vlastními silami nebo najmout firmu zabývající se výstavbou stánků
  • Jak vybrat spolehlivou realizační firmu
  • Co vše by měla výstavářská firma nabídnout, jaké benefity může poskytovat
  • Jak komunikovat s realizátorem expozice a architektem
  • Co vše požadovat od pořadatele veletrhu a od svých dodavatelů
  • Předání a převzetí expozice, reklamace

Organizace "života stánku"

  • Jak sestavit veletržní tým
  • Jaké mohou být role jednotlivých pracovníků na expozici
  • Jak personál správně proškolit a motivovat s ohledem na jejich odbornost
  • Jak zvládat obtížné situace na stánku a vyhnout se chybám
  • Jak komunikovat a zaujmout návštěvníky veletrhu, veletržní triky
  • Proč vést evidenci a zápisy z jednání

Efektivita účasti na veletrhu

  • Jak vyhodnotit funkčnost expozice a efektivitu účasti
  • Proč se přihlásit do soutěže hodnotící veletržní expozice
  • Jak využít výsledků, které v soutěžích dosáhneme

Výstupy

  • doporučení dalšího rozvoje

Navazující kurzy

  • příprava společnosti na výstavu

Aktuality

Aktuální informace

02.01.2017
Spoustu inspirativních zážitků v novém roce přeje MEK-IN tým.
01.09.2016
Podzimní sezóna teambuildingových progamů začala
02.05.2016
Ministerstvo průmyslu a obchodu nám udělilo autorizaci pro profesní kvalifikaci pro obchodní zástupce

Řekli o nás

"Tambuilding organizovaný firmou MEK-IN byl pro členy našeho týmu velkým přínosem. Chtěl bych vyzdvihnout perfektní přípravu a pozitivní přístup všech lektorů v průběhu celé akce. Mohu doporučit firmám s větším počtem různorodých osobností."

Rene Hilscher
Generální ředitel
Cromodora Wheels s.r.o.

Anketa

Kde jste se dozvěděli o MEK-IN?
  1. vysledek hlasovani18.0%
  2. vysledek hlasovani16.9%
  3. vysledek hlasovani16.4%
  4. vysledek hlasovani16.1%
  5. vysledek hlasovani16.1%
  6. vysledek hlasovani16.5%

Certifikace

Jsme držitelem certifikátu managementu jakosti ISO 9001:2008

Disponujeme akreditacemi u Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT).

Máme udělenou autorizaci o profesní kvalifikaci vydanou Ministerstvem průmyslu a obchodu.

certifikace BELBIN týmové role

BELBIN Akredited User logo

Reference

system image system image
system image system image
system image system image
system image
system image
system image system image
Logo Facebook