Cíl:
Poskytnutí komplexního přehledu o postupech a využití poptávkových a výběrových řízení, včetně e-poptávek a e-aukcí.
Délka trvání: 2 dny
Obsah:
- Efektivní příprava, administrace a vyhodnocení výběrového řízení
- Role jednotlivých účastníků procesu výběrového řízení (žadatel, schvalovatel, odborný pracovník, finanční manažer, nákupce) a význam jejich spolupráce pro výsledek výběrového řízení
- Faktory ovlivňující výsledek výběrového řízení
- Výběr soutěžitelů, jejich kvalifikace a hodnocení
- Efektivní management poptávky aneb jak zajistit, abychom kupovali jen to, co opravdu potřebujeme
- Kdy provádět výběrové řízení vlastními silami a kdy externě
- Elektronizace výběrových řízení (e-poptávky, e-aukce)
- Strategie, příprava a řízení průběhu elektronického výběrového řízení
- Outsourcing, Insourcing nákupních činností
- Outsourcing, Insourcing nakupovaných činností
- Sdílená služba - řízení úrovně poskytovaných služeb (SLA), nastavení cílů
- Supply chain management
Výstup:
- Akční plán pro zavádění nových metod výběru dodavatelů
Navazující semináře
- Výběr a hodnocení dodavatelů
- Vyjednávání s dominantními dodavateli