Zefektivnit obchodní vyjednávání se zákazníkem. Naučit se "aktivně naslouchat" a zvládat námitky tak, aby bylo dosaženo win x win.
Délka kurzu: 2 dny
Obsah
- Proces vyjednávání - cíle, struktura vyjednávání
- Komunikační dovednosti při vyjednávání, efektivní komunikace
- Schopnost vést jednání a mít jeho průběh pod kontrolou
- Naučit se "aktivnímu naslouchání", "účinnému dotazování", ?prezentaci svých požadavků"
- Prostor pro vyjednávání (BATNA) - bezdohodové alternativy
- Zvládání námitek
- "Motivační přístup k vedení vyjednávání", "prodej myšlenky"
- Efektivní metody a techniky vyjednávání - win x win
- Příprava na jednání: dodavatel a moje pozice, SWOT analýza, vytýčení cílů
- Řešení problémů z praxe účastníků
- Diskuze
- souhrn nejčastějších námitek a možností, jak na ně reagovat
- individuální akční plán
- psychologie prodeje
- obchodní dovednosti
- telefonický kontakt se zákazníkem