Interaktivní follow up trénink, který navazuje na základy tréninku Vyjednávání pro nákupčí. Cílem je naučit a ukázat vhodné metody efektivního vyjednávání s dominantním dodavatelem a upozornit na jeho specifika. Zároveň seznámit účastníky s tím, jak se na jednání připravit a jak jej udržet "ve svých rukou". Důraz je kladen na praktický nácvik.
Délka trvání: 1 den
Obsah
- Jak jednat s dodavatelem, kterého potřebujeme více než on nás
- Jednání s dodavateli na jejichž dodávkách jsme silně závislí
- Na co se zaměřit při přípravě na jednání
- Přesvědčování, aktivní naslouchání
- Vyjednávání v situacích "obráceného marketingu"
- "Motivační přístup k vedení vyjednávání" , "prodej myšlenky"
- Praktický nácvik v modelových situacích
- scénář vyjednávání
- doporučené vyjednávací postupy
- individuální akční plán
- doporučení dalšího rozvoje
- hodnocení dodavatelů
- obchodní dovednosti nákupčích a cenové vyjednávání