Hlavní důraz je kladen na praktická cvičení a plné porozumění principům marketingu.
Délka trvání: 1 den
Obsah
- Definice marketingu a čím se zabývá
- Marketingový proces - podrobnosti
- Marketingový výzkum (metody a cíle, praktické aplikace a využití, systematický přístup k marketingovým problémům, případová studie)
- Marketingové strategie
- Strategické a taktické nástroje v marketingu
- Marketingové plánování (komponenty a příprava marketingového plánu, hodnocení výsledků aplikace marketingových plánů)
- Sestavení marketingového plánu
- Marketingový mix v praxi - čtyři P (produkt, cena, podpora prodeje, distribuce, personál, tvorba nabídky služeb)
- Orientace na trh v praxi (marketingový komunikační mix)
- CRM - pravidla péče o zákazníka
- Marketingová komunikace - nové trendy
- individuální akční plán
- doporučení dalšího rozvoje
- plánování a organizace nákupu
- obchodní dovednosti