Zdokonalit vyjednávací schopnosti nákupčích tak, aby byli schopni vytvářet a uzavírat hodnotné dohody dle záměrů organizace. Zaměřit se na to, aby účastníci byli schopni rozpoznat příležitost k vyjednávání, měli obchodní jednání pod kontrolou a dokázali situaci správně využít. Praktický trénink v modelových situacích.
Délka kurzu: 2 dny
Obsah
- Příprava na jednání
- Navazování vztahů s dodavateli
- Vcítění se do pozice dodavatele, porozumění argumentů
- Odhad průběhu obchodního jednání, stanovení strategie a taktiky
- Zvládání námitek
- Argumentační techniky, přesvědčování
- Natáčení modelových situací, videoanalýza obchodního jednání
- Efektivní způsoby ukončení jednání
- Vyjednávací postupy - soupeření, kooperace, metoda win-win
- Vyjednávací síly nákupčích
- Transakční analýza v nákupu
- Principy vyjednávání
- Specifika vyjednávání o ceně
- Řešení problémů z praxe účastníků, diskuze
- Individuální akční plán
- Doporučení dalšího rozvoje
- obchodní dovednosti
- vyjednávání s dominantními dodavateli