v souladu s novelizovanými normami ČSN 01 6910, ČSN EN 28601, ČSN ISO 11180 a pravidly jazyka českého.
Cíl
Zkvalitnit
formu i obsah písemné komunikace jak po stránce gramatické a
stylistické, tak i po stránce grafické a formální úpravy, aby co
nejlépe zpřesňovala, zkvalitňovala a dokumentovala výměnu informací, a
zároveň se podílela na zvýraznění image odesílatele.
Délka kurzu: 1 den
Obsah
- Přizpůsobení stylu zprávy jejímu účelu a adresátovi
- Zákaznicky orientovaná písemná komunikace
- Grafická úprava a členění textů u jednotlivých písemností včetně e-mailů
- Stylistika v obchodní komunikaci
- Pozitivní formulace v písemné komunikaci
- Pravopis podle aktuálních pravidel - novinky a aktuální změny v pravidlech českého pravopisu
- Psychologie písemné komunikace - jak komunikovat s externím (dodavatel, odběratel) a interním (zaměstnanec, kolega) zákazníkem
- Řešení problémů z praxe účastníků
Výstup
- doporučení dalšího rozvoje
- individuální akční plán
Navazující kurzy
- telefonický kontakt se zákazníkem
- time management